Per molts anys!!

El blog compleix el seu primer aniversari! Com passa de ràpid el temps! Bon moment per mirar endarrere, veure com ha anat i sobretot agrair-li tot allò que m’ha aportat.

espelmeta copy

Durant aquest any he pogut descobrir aquest grup de professionals del món de la nutrició i d’altes àmbits de les ciències que es fan sentir a través d’Internet i de qui tant es pot aprendre. Gràcies per donar tant a la professió.

M’ha donat la possibilitat també de compartir aquest ofici que tant m’agrada amb tots aquells que tenen curiositat per aquest món i que visiten o segueixen el blog: els que ho fan des d’un principi i també els que s’hi han anat afegint i interessant a poc a poc.

El meu agraïment també a totes aquelles persones que d’una manera anònima contribueixen que aquest blog sigui com és. Sense elles no seria igual.

DSC_0319-1 copyAprofito també per disculpar-me per no publicar amb la freqüència que m’agradaria. La falta de temps… Amb tot, la intenció és seguir compartint el món de la nutrició que tant m’agrada amb tots vosaltres. Us hi espero!

De moment, però, gaudiré d’aquest primer any de descobriments i aprenentatges que aquesta nova aventura m’ha proporcionat.

Fins a la propera.

Maria de los MozosHola! Sóc la Maria, la Dietista – Nutricionista graduada darrere de More Than Feeding. Podeu llegir més sobre la meva història aquí. També em trobareu a facebook i instagram.
Deixa un comentari

